mercoledì 21 settembre 2011

Napoli - Pompei - Capri

Nyt seuraa kuvapläjäys viikonlopulta; ilmoittauduin hetken mielijohteesta mukaan opastetulle reissulle Napoliin, Pompeiin ja Caprin saarelle. Oli mahtava kierros!

Napolissa
harmi että tää oli kiinni
babà, paikallinen herkku
Pikku Prinssi napoliks
Stitchin kans Pompeissa
Capri

Semmonen keikaus. Hitto että mulla muuten menee hermot täällä ku mun ryhmässä on pari ihmistä, jotka on ihan pihalla koko ajan! Onko niin vaikea keskittyä ees minuutin ajan? Ja sit saksalaiset ei osaa olla hiljaa tunnilla, ens kerralla räjähdän että kita kiinni, suunnitelkaa reissujanne tauolla.

Itsehän plänkkään lauantaina Elballa ja sunnuntaina Vatikaanissa! Islannissa mua ärsytti se ku vaihtarit oli niin reippaita ja patikoi ja teki kaikenmoista, nyt mä teen sitä ihan samaa... paitsi en patikoi. Tällä hetkellä ei kiinnosta kauheesti eräjormailu, oon sitä tehny ihan tarpeeks Suomessa ja Jenkeissä.

Nessun commento:

Posta un commento