lunedì 24 ottobre 2011

vaffanculo vodafone

Vaihtaribileet ja jotain tuhannen ihmisen botellòn tsekattu. Vaihtaribileiden teema oli "naked and sunglasses", tosi moni oli rantavaatteissa mut meitsi veti normisetillà, olin ostanu ihan tota varten femman aurinkolasit. Oli kyllà tosi erilaista ku Islannissa, tààllà jantterit tuijotti mua hàikàilemàttà ku ne jutteli musta. Yks yritti tehdà tuttavuutta ja kysy ettà onko mulla poikaystàvàà tààllà. Sanoin ettà on, muttei tààllà, johon jantteri ettà "no, ootko uskollinen?" Vastasin ettà òòh, joo, ja se kysy et "ai myòs mun kanssa?" No shit, Sherlock.


Toissapàivàsestà botellònista pitànee kirjottaa erikseen ku mulla on kamerassa kuvat ja kamera kotona... Ja mun )"$("/$7)£(£/$=*§ Vodafonen mokkula ei toimi. Eli terveisià nettikahvilasta jàlleen kerran.

 

Nyt kun en voi opiskella kààntàmistà tààllà ni mulla on tommosia randomkursseja niinku Sardinian historia, mut oikeesti oon siellà ihan liekeissà. Ymmàrràn 100% mut ongelma tulee olemaan kaiken muistaminen... Tànààn muuten proffa kàytti periodo ipoteticon sijaan tuplaimperfektià. Ei siinà mitààn, mut meidàn ope Perugiassa ainakin hehkutti aina ettà yliopistossa "si parla la lingua molto alta"... :)

Nessun commento:

Posta un commento