mercoledì 11 gennaio 2012

Che nostalgia!

Turussa on parhaillaan menossa islanders-ilta, ja juttelin skypessä näiden mussukoiden kanssa. Mulla on ihan hirvittävä ikävä Samuelia, onneks mulla on kahden viikon sisällä saksalaisen filologian ja glottologian tentit ni menee aika niihin lukiessa... 
Mulle alkaa olla päivä päivältä selvempää mitä haluaisin tehdä sit ku valmistun kesällä. Oon lähetelly pari sähköpostia ja nyt oottelen vastauksia ennenku sanon suunnitelmistani mitään, sit jos ne meneeki mönkään ni voin olla hissuksiin ja miettiä jotain muuta vaihtoehtoa.

kolme pikselimössöistä djamittajaa
Tänään sain raahauduttua kauppaan, muuten oon dataillu peiton alla. Tämmösiä päiviä saa olla, saahan? Mun terapeutti Islannissa potkis mua takamukseen ja patistais ulos, mut en tiiä minne menisin yksin.

2 commenti:

  1. Junaan vaan ja tänne meille päin turistikierrokselle! Tosin se junamatka voi jo olla aivan tarpeeksi kierrosta... :D

    RispondiElimina
  2. Mä kyllä tosiaan aattelin turreilla vielä ennenku täältä saarelta poistun, tulisin mielelläni :D

    RispondiElimina