martedì 11 ottobre 2011

hih





Mitkä ovat toiset nimenne?
Katri Heinikki ja Sakari.

Kuinka vanhoja olette?

24 ja 27.

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?

Me tutustuttiin mun lakkiaisiltana Börsissä, kun Samuel oli valkolakkijahdissa ja mä tanssin Matten kanssa lakit päässä. Päädyttiin Samuelin ja sen kavereiden kanssa pizzalle kun baari meni kiinni, ja sit törmäilin Samueliin enemmän tai vähemmän satunnaisesti aina kun olin Suomessa. Elikäs semmoset reilu viis vuotta. :)

Kuka pyysi ketä ulos?
Ööh... Kai noi sumpitteluehdotukset on menny vähän fifty-fifty, mä löysin Samuelin irkistä ja se on ollu se alkusysäys niinku.

Kumman sisaruksia näette enemmän?
Mä en oo Samuelin siskoa vielä tavannut, Samuel on mun veljet nähny kerran, Paulin kahdesti.

Onko teillä yhteisiä lapsia?
Ei. Mulla tosin on krooninen vauvakuume.

Entä lemmikkejä?
Ei, kun ei asuta edes samassa maassa.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
Tää kaukosuhteilu. Eiköhän tää tuu olemaan vaan tilapäinen juttu :) Mun on myös ollu todella vaikea avautua ongelmistani, mutta nyt oon huomannu että Samuelin kanssa voin puhua oikeesti ihan mistä vaan.

Kävittekö samaa koulua?
Neibbs. Mä olin Turun Klassikon lukiossa ja Samuel vetäs IB-linjan Norssissa.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?

Eiks Masku ookin Turun esikaupunkialuetta ;) No on Samuelki turkulainen, se vaan hengas hetken aikaa Maskun puolella. Eli jeespoks.

Kumpi on älykkäämpi?
Meillä on Samuelin kanssa omat alueemme :) Samuelilla on kyllä sen verran maalaisjärkeä että voin oikeastaan kysellä siltä mitä vaan ja se tietää vastauksen.

Kumpi on herkempi?
Meitsi aika satanolla.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?

Meidän ulkonasyömiset voidaan laskea yhdellä kädellä :D Rudolfina-laivan illallisristeily oli kyllä ihana.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Reykjavíkiä ja Maskua ollaan koluttu, eiköhän ne oo ne kaukaisimmat toistaseks ;)

Kummalla on hullummat eksät?
Meitsillä. Vai paatko vastaan?

Kummalla on pahempi temperamentti?
Mulla kilahtelee helpommin, Samuel on niin viilipytty!

Kumpi laittaa ruoan?

No tota... jos ollaan yhdessä ni varmaan mä, muuten aika fifty-fifty. Koitan lähinnä mun kuningasideoita ja sitä että saanko syötettyä Samuelille kaikkea :P Saan.

Kumpi on sosiaalisempi?
Samuel on supliikki mies, mä taas hermoilen jo pelkästä ulkoilmaan astumisesta. Facebookissa mulla on enemmän kavereita, mut mä oon harvemmin pitkiä aikoja yhdessä paikassa, joten kavereita ja tuttuja on siellä sun täällä.

Kumpi on siisteysintoilija?

Ei kai meistä kumpikaan, mä oon kuitenkin se epäjärjestyksellisempi.

Kumpi on itsepäisempi?
Hyvä kysymys :D kai me tosta otetaan vielä mittaa!

Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Mä, kuulemma nukun onnellisesti sängyn keskellä.

Kumpi herää aikaisemmin?

Samuelin herätyskello soi kesällä aikasin töiden takia, ja mä nousin usein samaan aikaan graduloimaan.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?

Öööh, jaa. Taidettiin mennä Huntterssiin kaljalle ja sieltä leffaan. :)

Kummalla on suurempi perhe?

Mun 4 veljeä vastaan Samuelin sisko.

Saatko usein kukkia?

En, ne vois mennä huonoks tossa matkalla :P Sain synttärilahjaks jotain muuta.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?

:D reilut viis vuotta edelleen. Enkä mä tiedä miten vakava se nytkään on :D no ei ny <3

Kumpi syö enemmän?

Aika lailla saman verran syödään, mä oon tosin paljon hitaampi.

Kumpi pesee pyykit?
Mäiskästään koneeseen vaan shitit ja pyörimään. Punaset mä pesen erikseen, yleensä käsin ellei sit oo ollu joku punavillitys hiljattain.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
:D Samuel ehdottomasti, käännyn aina sen puoleen ku tappelen Linuxini kanssa. Mä oon aika käsi, vaikka varmaan yleisesti oonki aika nörtti ollakseni tyttö.

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?

Mulla ei edelleenkään oo ajokorttia, joten se jää pakosta puoliskon harteille toistaseks. 

Nessun commento:

Posta un commento