mercoledì 19 ottobre 2011

kas näin heiluu kassit

Mun mielestä toi Täti Monika -biisin kertsi on vaan niin hulvaton! Sain ihanalta Elisalta Roomasta tämmösen laukkuinventaariohaasteen! Oon aikasemminkin tehnyt tämmösen, mut nyt on ihan eri elämäntilanne ja eri maa jopa :)

mun rakas vanha henkkamaukkaräyskäni

Vähän muistoja: Finland-avaimenperä Hki-Vantaalta 2009, Jackass-avaimenperä Times Squaren MTV-kaupasta 2006, Pikachu Harrisonburgin Hot Topicista 2008 ja pimeässä loistaneet rannerenkaat F1-forumin risteilyltä tän vuoden elokuulta.

Mulla oli laukussa shittiä niin, että otin kuvat kolmessa osassa ettei mee tihrusteluks.

  • penaali Stabiloineen
  • glottologian kurssin sosiolingvistiikan kirja
  • vihreä suttu juttu show -vihkoni täynnä paniikinomaisia luentomuisiinpanoja
  • Soodan kalenteri
  • mun Kindle

  • avaimet ja Íslandsbankin sähköinen avainlukulista
  • kukkaro
  • kuulakärkikynä
  • MP3-soitin kuulokkeineen, lähinnä luentojen äänittämistä varten hankittu
  • nenäliinoja
  • kuivattuja luumuja rasiassa
  • huulirasva
  • korttikukkaro
  • kännykkä
  • muistitikku ja Boston-avaimenperä
  • rosmariini-Tucceja, tosin noi on jo ihan murskana

  • kulmalukkokansio täynnä nuotteja
  • passi tommosessa keltasessa pussissa
  • Cagliarin kartta
  • Cagliarin bussikartta (RAKASTAN bussilla seikkailua!!!)

Tämmöstä tällä kertaa, noiden lisäks mulla on aina kamera ja silmälasit mukana, nyt en tiiä mihin oon rillini lykänny. Islannissa kuljetan aina tietokonettani mukana ja luentolehtiötä ja usein myös kansiota, laukku painaa miljoonia mut oon jo tottunu siihen :)

Haastan Stuttgartissa hengaavan Matten!

Nessun commento:

Posta un commento